Subject: RE: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: "Aivar Orav" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Tue, 30 Jan 2024 11:44:19 +0200

Tere!

Saadame vastuse teie kirjale.

Lugupidamisega Aivar Orav

EBÜ juhatuse esimees

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 2:02 PM
To: Eesti Radioloogiatehnikute Ühing <[email-masked]>; Aivar Orav 
<[email-masked]>; Eesti Tegevusterapeutide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Optometristide Selts <[email-masked]>; 
Eesti Hambaarstide Liit <[email-masked]>
Subject: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Ootame tagasisidet 31. jaanuariks 2024. e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 29.11.2023

Registreerimise number: 1.2-1/4200-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .